poniedziałek, 7 października 2013

Happy Feet


Zawsze chciałem być muppetem. Nie łączyło się to broń boże z pragnieniem posiadania czyjejś ręki w moim odbycie. Po prostu chciałem być muppetem. Nagrywać program telewizyjny. Śpiewać piosenki. Opowiadać czerstwe dowcipy. Być wystrzeliwanym z armaty. Tak. Myślę, że przynajmniej częściowo udało mi się zrealizować moje marzenia.
Pewnie nikt z Was tego nie pamięta, albo w ogóle nie zdaje sobie z tego sprawy, ale jakieś 10 lat temu Telewizja Polska emitowała program "Muppet Show". Tak. A zgadniecie o której godzinie? O 1 w nocy. Dwa odcinki. W piątki i soboty. Czyli w sumie cztery odcinki tygodniowo, jeżeli ktoś ma problemy z rachunkami. Nie wiem kto wpadł na tak obłędny pomysł, ale mam nadzieję, że złamał obie nogi, wyleciał z pracy i że do wesela się nie zagoi.
Poniższy klip jest specjalnie dla Ciebie, mistrzu. Zobacz jak wyglada ktoś kto tańczy, bo Ty już nigdy nie zatańczysz o własnych siłach. Mam Twój numer. Wiem gdzie mieszkasz. Do jutra!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz