czwartek, 3 października 2013

Postanowienie


Tak. 25 odcinków, w tym cztery „Multi-odpowiedzi” gdzie odpowiedziałem na łohohoho pytań, a może i więcej to wynik zadowalający.
Ale pomyślałem, że pomimo ograniczeń programowych mojego pięknego programu „Wielkie pytania”, nie mogę ograniczać przy okazji samego siebie, prawda? Prawda. Postanowiłem więc, że pytania, które nie znalazły odpowiedzi w moim programie, znajdą je właśnie tutaj, na moim blogu. Dzięki temu przynajmniej nie będę marnował czasu na opisy przyrody, albo tego co zjadłem wczoraj w nocy, kiedy już nic nie powinienem jeść, ale byłem głodny więc zjadłem ciasteczka i teraz mam wyrzuty sumienia. Wracając do tematu i podsumowując; będę od czasu do czasu kontynuował moją pasję odpowiadania na wielkie pytania.
Dla Was, drodzy wielbiciele wiedzy.
Eureka!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz